Loppelørdag

Fjellregionens største loppemarked åpnet i dag. Jeg (og veldig mange andre) fant veien dit.

Gamle strikkeoppskrifter og porselen var noe av det jeg jaktet på, og som fikk bli med meg hjem!

Loppis er poppis fortiden, det var masse folk der og vanskelig å få sett på alt man ønsket. Men jeg er veldig fornøyd med dagens fangst!

Hekleoppskriften til dette hjerteteppet lå inni bunken med oppskrifter, hadde man bare hatt tålmodighet til å hekle...

God helg!

Jenny S.

2 kommentarer

16.08.2014 kl.19:12

Hmmm, er det muligheter for at du vil dele denne oppskriften med meg?? :)

Fjellstrikk

05.01.2015 kl.23:01

Anonym: Hvilken oppskrift mente du? Babytepppe? Kommer nok til å legge ut noen oppskrifter etterhvert. Må gjerne komme med forslag til hva vi skal dele :-)

Skriv en ny kommentar

Fjellstrikk

Fjellstrikk

38, Tynset

Vi er "to søstre fra fjellet" som elsker å strikke. Gjennom interessen for strikking kom vi over endel gamle enkeltoppskrifter som vi nå samler på. Vi blogger om håndstrikk, maskinstrikk, strikkeoppskrifter og egen design med mer! fjellstrikk (krøllalfa) gmail.com PS. De gamle strikkeoppskriftene som vi har kjøpt deles ikke, verken ved kopier eller elektronisk på e-post. Vennligst respekter denne avgjørelsen.